Lexmark X4875 Wireless All-in-One

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Lexmark X4875 Wireless All-in-One op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

skiqpy 13-02-2014

Had deze printer gekocht om de goede recensies op kieskeurig.
Maar deze printer is echt een drama, inkt is heel erg snel op.
Plus dat de laser iedere keer vastloopt en nu helemaal niet meer van z'n plek komt. Let wel, we hebben deze printer amper gebruikt!

Mammadenise 07-06-2009

Een prima kleurenprinter, met scan- en faxmogelijkheden. Heel simpel te bedienen en ideaal vanwege de WiFi-verbinding. Kleuren zijn prachtig. Het is ook mogelijk om dubbelzijdig te printen. Wij gebruiken deze printer als we in kleur moeten printen, voor zwart/wit-werk gebruiken wij een laserprinter, omdat dit toch voordeliger is. Maar voor foto's, kaarten, foldertjes, etc. is het echt een hele prettige printer.

beste-spellen 02-11-2008

Geweldige all-in-one wireless voor weinig geld. De kwaliteit van de afdrukken is erg goed, maar je merkt dat deze printer niet gemaakt is om foto's te printen met hoogwaardige kwaliteit, maar de fotocardridge helpt wel een hoop. Scannen werkt als een trein, duurt alleen een ogenblik maar je krijgt er wel een geweldige kwaliteit scan voor terug. Kopiëren is erg handig: een druk op de knop en je krijgt er exact hetzelfde uit als je origineel (de essentie van kopiëren???). Het printen gaat ook snel en de verzending is goed bij te houden middels het statusbalkje wat op je computer verschijnt als je een printopdracht verstuurt. Zelfs als én de computer én de printer ver van de router verwijdert zijn werkt het als een trein. Het gebruikersgemak is dus ook hoog. Wel moet opgemerkt worden dat als de printer ook maar even de verbinding verliest met je router dat de gehele drivers opnieuw moeten worden geïnstalleerd. Dat kan problemen opleveren omdat sommige routers problemen hebben met het versturen van gegevens naar apparaten die heel dicht bij elkaar staan (bij mij het geval). Ik kan de all-in-one ook niet lelijk noemen, maar het idee van een draadloze functie is dat je 'm toch op een plaats zet waar niemand hem ziet, dus erg belangrijk is het niet. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Maurice050 22-10-2008

Echt een pracht multifunction, snelle en eenvoudige installatie. Makkelijk dat hij gewoon via je draadloos netwerk kan werken. Printen van goede kwaliteit, en lekker snel, ook het dubbelzijdig printen is een uitkomst! Scannen en kopieren gaat ook soepel.

J.heuvel 25-08-2008

Zeer mooie alles in 1. Scannen gaat erg goed, verranderd text meteen in een word bestand zodat deze te bewerken is. Printen gaat lekker snel en het draadloze is een uitkomst. Instaleren is een eitje, alles wordt zeer helder uitgelegd. Gekocht ver onder de prijzen die te vinden zijn op internet!! Ben er zeer tevreden over.